niedziela, 17 czerwca 2018

Certyfikat

Podczas całego roku szkolnego byłam aktywna na platformie eTwinning, gdzie nie tylko realizowałam z uczniami trzy projekty , ale również brałam udział w wydarzeniach.
Zakwalifikowałam się i ukończyłam warsztaty „Flipping in the classroom” prowadzone przez nauczycielkę z Serbii, w którym udział wzięli nauczyciele z krajów UE. Tematem była tzw. odwrócona lekcja.
W trakcie ostatnich dwóch lat  brałam także udział w kilkunastu tygodniowych i dwóch miesięcznych szkoleniach z zakresu ICT na platformie moodle, zdobytą wiedze wykorzystuję nie tylko na lekcjach języka angielskiego, ale przede wszystkim w projektach etwinning. 
                                                                                            Magdalena Krzyżanowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

RÓŻNOŚCI

ERASMUS + IRLANDIA 2022