wtorek, 17 lipca 2018

Zdjęcia ze szkolenia Advanced Language and Culture zorganizowanego przez szkołę Lexicallab z Londynu

Uczestniczyłam w kursie "Advanced Language and Culture" zorganizowanym przez Lexicallab z Londynu. Zajęcia poprowadzili dwaj wykładowcy akademiccy. Kurs na pewno poszerzył moje horyzonty i uświadomił mi, jakie zmiany zachodzą w Wielkiej Brytanii i języku angielskim. Wykładowcy stworzyli nam wyjątkowe warunki do poznania Londynu jakiego nie znajdziemy w przewodnikach turystycznych. Szczególnie zapamiętam wizytę w sądach oraz rozmowę z przedstawicielkami tzw. pokolenia Windrush, które opowiedziały nam wzruszającą historię swojego życia.
Podczas kursu poznałam nauczycieli i wykładowców akademickich. Kontakty zamierzam wykorzystać przygotowując kolejny projekt etwinning opierający się na wiedzy, którą zdobyłam podczas tego fascynującego kursu. Tematy poruszane na zajęciach będę dla mnie także źródłem i inspiracją do przygotowania zajęć dla moich uczniów. 
                                                                              Magdalena Krzyżanowska




                                       Magdalena Krzyżanowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

RÓŻNOŚCI

ERASMUS + IRLANDIA 2022